فرش جهیزیه
واسه جهیزیه چه فرشی باید بخرم؟!

واسه جهیزیه چه فرشی باید بخرم؟!

معمولا یکی از سخت ترین کارهایی که هر عروس و دامادی در برهه ای از زندگی شان با آن روبرو می شوند، خرید جهیزیه میباشد. ما قصد داریم در این مقاله در مورد فرش منزل عروس صحبت کنیم، خرید فرش چه دستباف و چه فرش ماشینی، بسیار مهم است و باید به گونه ای انتخاب شود که تمام ملاک های یک فرش خوب را در کنار هم داشته باشد.

ازجمله این ملاک ها این است که کیفیت و دوام بالایی داشته باشد و در کنار کیفیت ،زیبایی آن نیز مطرح است.

طراحان دکوراسیون انتخاب فرش جهیزیه را اعم از فرش ماشینی یا فرش دستباف را ابتدا شروع می کنند زیرا با انتخاب آن، بیس دکوراسیون و هارمونی رنگ در انتخاب سایر وسایل منزل رعایت و انتخاب می شود. اگر ابتدا فرش ماشینی یا دستباف خود را انتخاب کنید می توانید با توجه به رنگ های به کار رفته در آن سایر وسایل مثل پرده، مبل و رنگ های مکمل خانه را انتخاب کنید و در نهایت دکوری هماهنگ و متناسب داشته باشید و خرید جهیزیه تان هماهنگ تر خواهد بود. بطور مثال اگر از فرش کرم رنگی که طیف قرمز دارد استفاده میکنید میتوانید مبلمانی به رنگ قرمز و کرم بخرید که رنگ غالب قرمز باشد. علاوه بر رنگ ، نوع فرش باید با سبک مبلمان و دکوراسیون فرش خوانایی داشته باشد.

 

واسه جهیزیه چه فرشی باید بخرم؟!

 

 

نکته ی مهم که قبل از خرید فرش جهیزیه یا فرش منزل عروس نباید فراموش شود این است که در همان ابتدای کار تصمیم بگیرید منزلتان را مدرن یا سنتی دیزاین کنید. یعنی اگر مبلمان استیل و سطلنتی انتخاب کردید ، داشتن فرش مینیمال و تک رنگ کمکی برای افزودن شکوه به منزل شما نمیکند پس میتوانید فرشی با نقوش اصیل انتخاب کنید و فضارا کلاسیک جلوه دهید.

یکی از نشانه های دکوراسیون کلاسیک مبلمان استیل است و آن را یک فرش سنتی یا کلاسیک تکمیل می کند. اما اگر فرش جهیزیه فانتزی انتخاب کرده اید، شاید آن جلوه را از مبلمان و به تبع منزل شما بگیرد.

یکی از بهترین روش های خرید فرش جهیزیه خرید اینترنتی است شما می توانید به فروشگاه های اینترنتی فروش فرش مراجعه کنید و به خرید فرش جهیزیه بپردازید و از مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی بهره بگیرید.